14 Eylül 2010 Salı

naber?

sinirlenmemek için tv izlememek değil,gazeteye de göz atmamak gerekiyor.
Aferin,çok güzel,dünya 2.si olmuşlar Tr basket takımı.çok çalışmışlar kazanmışlar vs.
Beni ilgilendiren tarafı,başbakanın (padişahın) yaptığı şey yine.28 milyon liralık prim çeki+500er altın+Ali Ağaoğlu'ndan da her birine ev.
Belki bu cocuklar cok daha fazlasını hak etti diyeceksiniz. ama bence abartı..
daha geçenlerde,ramazanda evine ekmek götüremediği için kendini asan baba haberleri dolanıyordu...gazetedeki bu altın dağıtma para dağıtma manşetini görünce aklıma direkt o geldi.
acaba o aileye ya da benzeri ailelere de ağaoğlu inşaatın kaliteli evleri kadar olmasa da,yeni bi ev ya da evi-parayı geçtim bi iş falan verildi mi?çocuklarının bakımı üstlenildi mi?ya da o adam gibi yaşamaya devam eden komşularının yaşam şartları yükseltildi mi?
ayaklar baş olamaz diyordu ya hani padişah,ayaklarla başlar arasındaki mesafe,fark bu kadar açık olamaz. bu kadar fazla olamaz.

 Bi de şu kadın var tabii.
lady gaga, mtv video müzik ödüllerinde,çiğ etten hazırlanan kostümüyle.
             
                          








-Gaga teyzene meraba de evlat.--











                             Barış Manço da benzer şeyleri hissetmiş.''bazen durup bakarım, bu ibret kavgasına.kimi tatlı peşinde,kimininse tuzu yok..'' şurda.                                                        




Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara