22 Temmuz 2011 Cuma

elvis presley,ilhan irem ve fringe.

kahve içip fal bakmak.fincandaki şekillere binayen elvis presley in yüzünü görüp bi açıp dinleyeyim deyip 6 saat bırakamamak.binayen kelimesini hiç kullanmadığını fark etmek.
yıllarca aynı bedende kalıp haala kendine şaşabilmek. yeni türkçe öğrenmiş gibi fiilleri çekimlemeden kullanmak.
hiç de öyle king of rock halleri yok burda.daha çok seri katil ya da sapığa benziyor.gerçi tümevarıp her seri katilin sapmış yani sapkın yani sapık olduğunu varsayarsak ikisine birden benziyor.
burdaysa; ben ne canlar yaktım,sıraya gir güzelim deyip göz kırpmadan 3saniye önceki haliymiş gibi duruyor.

kendisini kahve falında fark edişim de şu saç mı sakal mı ordaki tüy mü desem kıl mı desem karar veremediğim,tüy dersem daha sevimli olur dediğim,şu yanağındaki tüy topluluğuna dayanıyor.
sakalını kesiş tarzı bile moda olan bir adam.saç uzantısı gibi de duruyor aslında.

sözün özü fotoğraflar yalancıdır.pozlar hep olunmak istenildiği gibi verilmeye çalışılır.öyle ki fotoğraf çekilirken cheese yerine peeyniierr diyen de bizleriz,nedenini bilmeden,usulen.yukarıdaki sapık sırıtışlı adam olamaz bu şarkıyı söyleyen,hayır olamaz.(tık) ilhan irem i de anmak gerek yakın zamanda.
sözün özü demişim ama,öz falan yok. konuya,yazıya ana fikir koymak gerektiğini,her şeyin kurallarla belirlendiğini,hayatın da yazıların gidişatı gibi giriş-gelişme-sonuçtan ibaret olduğunu kabul etmiyorum,edemem.
nerde kaldı o zaman paralel evrenler,deja vular falan? (dokunmayın bu akşam, çok fazla fringe izledim.artık resimlerde kalmış,geçmişin izindeyim.) bkz:bu kafa ne kafası ?

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara