4 Kasım 2011 Cuma

ankara metropol,nedjima,memnuniyetsizlik

ankara'da sinemaya gidecekseniz metropol'e gitmeyin Gitmeyin GİTMEYİN.
paranormal activity 3 ü sinemada izleyelim deyince orayı seçtiğine bin defa pişman ediyor insanı.
sorun salonunda vs de değil, filmin fragmanında hangi sahne gösteriliyorsa,hiçbirini göremiyorsunuz,çünkü kesiyorlar.
filmin 20dakikalık bi kısmını makinist keyfine göre kesebiliyor.film bittiğinde -ee şimdi bitti mi,nasıl bitti ama bi şey anlamadık- diyorsunuz.
bizim gittiğimiz seans son seans olduğu için belki adamın uykusu geldi,evine gitmek istedi,belki işi vardı. ama bunlar mazeret değil. madem filmin yarısını keseceksin,o saate seans koymayın arkadaşım.filmin 20 dakikasını kırpmak nedir ya? zaten salonda da fazla seyirci yoktu ancak dediğim gibi bu da bi bahane değil.
büyülü fener e ya da avm sinemalarına gidin. metropol e giderseniz fragmanda görüp beğendiğiniz sahnelerden 1gr yok size.benden söylemesi.
o sahneler için o filmi netten bir daha baştan izlemek var bir de ki bu filmden de sinemadan da soğutur insanı.

ayrıca metropol ün yanındaki nedjima da iyi hoş ama ortamı-şu içeride dart oynanan yer- barda filmini anımsatıyor,acaba orası burası mıydı diye hafiften bi tırsıyorsunuz.biralarının içinden çıkan şeylerden de bahsederdim de fiyatları iyi diye uğraşmak istemiyorum.ama bi peyote olamaz,olabilemez,olabilitesi yok.(bu her fiile -bilite getirmek de ayrı bi iticilik unsuru.ona da başka bi zaman sataşırım.:p)
başlığı yazıyı yazdıktan sonra -buraya da bi şey yazmalı-diyerekten yazdığımdan,memnun kelimesiyle rastlaşmam gerekti.
memnun kelimesi söylenişi sırasında dudak hareketleri açısından çekici,şekil ve bütünsel açıdan bi arabilik barındıran bi kelime.köken araştırması yapmadım ama onu da sevmedim.
kendilerinin yerine tatminsizlik vs de gelebilir belki, t harfi m harfinden daha karizmatik sonuçta.ama böyle kalsın şimdilik.

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara