20 Şubat 2010 Cumartesi

:]

naaber blogcan? az önce fufunun 4.yüzünü gördüm. aman tanrım, o da ne! aynı cümleler,farklı kendini pazarlama taktikleri...sonra durdum,düşündüm.''her şey zaten hep aynıydı,böyleydi ki' dedim.
sonra güldüm kendime,kötü rüyalardan uyanmayı sevdiğimi söyledim.yazdıklarıma baktım,tarihlere.eğlendim biraz.
kötü rüya demişken,rüyalarımda dolaşan siyah bi köpek vardı,gelip gidip bi yerlerimi ısırıyordu,ama ben bi şey hissetmiyordum. geçen gün tekrar gördüm onu...kanlar içinde,bi battaniyeye sarılı duruyordu...görmezden geldim,geçtim...dershanenin ordaki balanceta ilknur oturuyordu.şurda bi köpek vardı,gördün mü falan dedi.gördüm de,o beni ısırıyordu,boşver dedim. gidip bi yardım edelim ya, yazık dedi. e peki madem dedim ve hayvanın yanına gittik.acıklı gözlerle bakıyordu da,elimden bi şey gelmezdi.derisi soyulmuştu,birileri işkence etmiş gibiydi...
sonra rüyamı ilknur a anlattım..gerçek hayattaki bazı şeylerle özdeşleştirdi,yorum yaptı. özdeşleştirdiği şeyler doğruydu...her neyse,böyle kasvetli kanlı manlı şeylere gerek yok sabahın köründe..
bahar geldi sayılır.organizasyonlara(össye aldırmadan)başlasam iyi olacak.şöööyle bi çimlere uzanıp,güzel müzikler eşliğinde güneşin tadını çıkarmak istiyoruum:) özlediğim melodiler, temiz hava,herhangi bi şeyi umursamadan,düşünmeden...
şarkıdaki gibi... let me take you dooown, cause ım going tooo strawberry fieelds..nothing is reaaal...and nothing to get hung about..strawberry fields forever.
Living is easy with eyes closed...-
It doesnt matter much to me.

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara