4 Nisan 2010 Pazar

-

''Gözüme fotoğraf makinesi yerleştirsinler,kaçırıyorum çoğu şeyi.''
yanımdaki hatunaydı bu cümleler.
sonra,daha bi taş olanına çevirdim yüzümü,gülümsüyordu,bisikletin pedalıyla uğraşırken.''pense lazım''dedi,taş aradı.
yanımızdan geçen çocuk''abla, naber'' dedi. hatuncan cevap verdi,ilk defa geldim ben buraya,diye.bi daha gel abla,dedi.görüşürüz dedi sonra da.
gölün ortasındaki ağaçları izlerken,altımdaki bisiklete motorbisiklet muamelesi yapıyordum.sallanan köprünün üzerinde uçmaya çalışırken,karşıma irice, üç adet tıfıl kadın çıktı. yol vermemi bekliyorlardı.hatuncanın sert bakışlarına maruz kalıp kenara çekilmeyi seçtiler.
bisikletin pedalı sık sık bozulabiliyor,sallanan köprülerde ayakların yere basmadan dolaşman gerekebiliyor,hatunlar gelip geçiyor,iri ve narin olmak üzere.gözündeki makine çok şey biriktiriyor.ve o kalitede başka fotoğraflar çekemiyorsun.
hepsi gerçek,hepsi düş.
onlar,sağa mı yoksa sola mı dönsek diye düşünürken,aklımda senaryolar dönüyordu.sola kırıp göle atlasam,yüzerek çıkabilir miydim?bisiklet beni dibe çeker miydi?yanlışlıkla yapmış gibi olsam?ama sınava da az vardı,üşütmeyi geçtim,sağımı solumu kırabilirdim.ama böyle sürmeye devam edersem de gayet sıradan olacaktı.bi heyecanı kalmıyordu.bundan da tat alamamıştım:/
o zaman şarkı söylemek gerek dedim.aklıma ne geldiyse,yarım yamalak...araya çığlıklar girmeye çalıştı,fısıltı olarak kalabildi.
neyse,güzel gündü.
baharın ilkini de sonunu da seviyorum:) pazar sabahlarını da,kahvemi yudumlarken gazetemi okumayı,kuş cıvıltılarını dinlemeyi,çiftleşmelerini çaktırmadan izleyip gülümsemeyi,neşeyi..
şöyle bi şeyler de dinlenebilir.:)

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara