30 Eylül 2009 Çarşamba

nescafe :)

grip olmak istemiyorum,ama grip oldum.
başım feci ağrıyor ve ben hap yutmayı sevmiyorum.boğazım küçük,geçmiyor.tadı berbat.
kahve içmek istiyorum...
nescafe... iyi ki varsın...
ilaç niyetine...
serap'ın morale ihtiyacı var şu an.
ama ona aynı şeyleri söylemektense birşey söylememek daha doğru sanki:/
feminist değilim ama erkekler çok kaba ve düşüncesizler kadınlara göre...
neyse...
çitoksa devam:D
çitoks ne mi?
ismini yanlış hatırlıyor olabilirim.ama mantığı şu: erkeklerden uzak dur.bu durmadan kızlarla gezip,dedikodu yapman gerektiği anlamına gelmiyor.
sadece bir süreliğine ve kendine gelip normal haline dönebilmen için gerekli.
artık ne giyeceğim diye saatlerce düşünmüyorsun,çok fazla süslenmeyip,salaş giyiniyorsun.başkalarının senin hakkında ne düşündükleri çok da umrunda olmamalı.
yani'' saldı bu da iyice'' gibisinden konuşacaklardır, olmaz ben yapamam diyorsan yapma.
uzun süredir çitokstayım:D ve mutluyum... gelip hayatımı berbat edip kaçma lüksü yok kimsenin.
hı hiç mi erkek arkadaşım yok?
tabii ki de var. çok da iyi arkadaş-dost olunuyor onlarla.ama o kadar. fazlası zarar:)
uygulayın derim, kendinizi geliştirin ve her şeyi hayata bırakmayı öğrenin.durmadan hayattan birşeyler beklemeyin.
güzellikler birden gelsin ve hayatın sürprizleri olarak bunlara sevinebilin.

ne diyordum...
evet,grip oldum.
başım kazan...
nescafemin suyu kaynamıştır:) şu koyu yeşil olan,bol kahve :)

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara