8 Ekim 2009 Perşembe

Adile-Memati-Polat-Sakız Hanım-Mahur Bey. . .

Test çözerken, beyninde Adile Naşit'in hoplayıp-zıplayaraktan ''hoptirililaaaylaaay laylaylilaylooom'' demesi mi,
Memati'nin (kurtlar vadisi'ni izlememin tek sebebi) çocuk sahibi olup çocuğunun peşinden koşması mı? (kimsenin çocuk sevgisine bi'şey demiyorum da, ayak bağı oluyor işte.herkese çocuk yakışır da, memati'nin elinde bi garip duruyor :/)
Geçen sene tartıştığım ve bana :terbiye yoksunuuu, saygısııız,densiz diyen hocamın, bugün, ''Burcucuğum,bu soruyu da sen çözer misin tatlıım?'' demesi mi,
Yeni tanıştığım bi kızın gelip bana 5dk. da bir eski sevgilimin yeni sevgilisi hakkında haberler vermesi mi?
(hani umrumda değil,umrumda olsa ben zaten öğrenirim.kaldı ki onlar da ayrılalı çok oldu.gereksiz yani.çok ve boş konuşmaları sevmiyorum.kafam şişiyor.zaten bugünlerde bişey de almıyor.ne diye uğraşıyorsunuz ki benle anlamam ki... bi rahat bıraksanız...ben öyle uslu cici bi kız olurum ki.ama yok,illa kaşınacaksınız. yine de dokunmuyorum kimseye.)
babama, çabuk yoruluyorum,şöyle dinç tutacak bişey bul bana, rahatlayım biraz, kafam çok ağrıyor dedikten sonra, uyutacak bi ilaç getirip önüme koyması mı...(ağzımı açıp,ilaca 5dk baktıktan sonra şok geçti.yok, bişey demedim ona.ben bundan istemedim ki* desem; ne istediğini ne zaman bildin ki sen? istediğin şey bu.beğenmemek için böyle yapıyosun sen* diyecek. o yüzden, bişey demiyorum.ben yine, oturup testime gömülüyorum. Adile Teyze susarsa tabii.çok şeker kadındı:) ben onu hep, sakız hanım&mahur bey ikilisinin sakız hanımı sanardım. ama o kadın beyaz tenli+saçlıydı. adile teyze öyle değildi. bunu şarkıyı dinledikten uzun süre sonra farkedip,hayal kırıklığına uğramıştım...)
neyse, vadiye kaçayım.
(ben böyle dedikçe, haala vadi mi izliyosun sen ya? diyenler var. evet,izliyorum.daha iyisi olana kadar da izlemeyi düşünüyorum:).(vurmaz polat iskenderi vurmaazz :D))

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara