6 Ekim 2009 Salı

shiaaaa :) :lanetolasıdiyetbozan.



amacım sadece açlığımı yatıştırmaktı.
disturbia'yı izledikten sonra, bu çocuk aslında çok tatlıymış yaa:o deyip,bi kaç resmine bakayım dedim.çocuğu merak ettiğimden değil:/ gerçekten çok tatlı mıymış onu merak ettim:p
transformers,disturbia ve eagle eye. benim izlediğim filmleri bunlar.
başka var mı bilmiyorum,araştırmadım.
dikkat de etmemiştim çok,ama o 3filmi ayrı ayrı pek bi severim.milyoner'de de mi oynamıştı sanki:/
(megan'ı ayrı bi severim:o angelina halt etmiş onun yanında...)
neyse ne diyordum.. birazcık kilo vereyim,ne iri bişey oldum ben böyle yaa* deyip diyete başlamışken,açlığı yatıştırma amaçlı fındık* yerken, onun resimlerine bakınıyordum bi yandan.
bi kaç tanesini de indirdim tabii hemen:o
fotoğraflarına bakmayı bitirdiğimde,nasıl bi iştahla yemişsem tüm kavanoz bitmiş:/
onun yüzünden diyetimi bozdum ama, canı sağolsun:o
hafif çocuksu, hafif bebek suratlı, hafif kendini beğenmiş, böyle, hafif bişey işte.:o
fazla tatlı:o
bi kaç resmi...yakışıklı falan değil ama...çok tatlı:o
yuh diyorum kendime.
abaza girls gibi hissettim kendimi:D
ama çok tatlııııııııı :(

Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara