12 Ekim 2009 Pazartesi

Morgan

Müziğin güzelliği budur; kimse onu sizden alamaz. Beyinde ve kalptedir.
içinden alamayacakları ve dokunamayacakları şeyler...
şey gibi... umut.
ama umut tehlikelidir.
bir insanı deli edebilir.bu fikre alışsan iyi olur...(esaretin bedeli-morgan freeman)
ve eğer alışmak istemezsen, sahneyi ve oyunu sen seçip yazarsın.
Allen Green.Seninki gibi bir hayatı ister miydim bilmiyorum.bunun üzerinde düşünmeye değer aslında...
yaşanıldığı sanılan hayatlara göz attığımda, umudu iten ve daha sonra kucaklayan bir insan profiline bürünmek eğlenceli olurdu.
...
bunun için,önce kendi profilimi çizmeliyim ki değiştirmek istediğimde karşılığında verebileceğim birşeyler olsun...
test çözmeye devam edeyim...
tıpkı filmi izlerken yaptığım gibi.
Türkçe testi, ilk konu. edebiyat da olabilir, bilmiyorum.
Allen Green.
Burcu İyin.

(-n ler yarım uyak :p)

bu da morgan freeman'ın başka bi filminden...

 

kedi kakasından yapılan ve çok pahalı olan bu kahvenin kutusunun içinde onların külleri var.
aradaki kağıtsa, the bücket list.
(şimdi ya da asla filminden)


daha önce söyledim mi bilmiyorum.morgan freeman'ın dedem ya da babam olmasını çok isterdim. bi hollywood yıldızı olarak değil tabii.canlandırdığı karakterlerde genellikle benzer kişiliklerde ama farklı rollerde karşımıza çıkıyor. onun kişiliğini ve bilge ifadesini seviyorum.



 Morgan Freeman filmleri: (burası tamamen copy-paste:) )


Hiç yorum yok:

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara