10 Ekim 2009 Cumartesi

hıp hızlı. hıphızlı.hıııpızlı.

benim bütün rüyalarım seninle... her sabah, uyanırsın,benimle... sen beni hatırlarsın, şarkılar yazardı dersin.. seneler sonra yine..aklında öyle kalsın...
sevenin yolu açık olsun,sevgilim. biz;aşkı,aşktan daha çok sevdik sevgilim.. uzun sahiller boyunca, yürüsem sessiz usulca... sığınacağım liman yok,sevgilim senden başka...
benim bütün rüyalarım seninle...
ah unutmak.. ne yalan kelime.. sen beni hatırlarsın:) şarkılar yazardı dersin.. aklında öyle kalsın . . .

ben ne sahiller dolaştım..
denizler,fırtınalarda...
ve bir sahile ulaştım... kimse yok benden başka.. . .
benim bütün rüyalarım,seninle. her sabah uyanırsın,benimle. sen beni hatırlarsın, bi gitar sesi duyarsın.. aklında öyle kalsııınnn....
*
bu şarkıyı çok seviyorum... bi anlam yükleyen anısı falan olduğundan değil. düşlerimde var aslında bir anısı, ama henüz yaşanmadı:)
dolu dolu, hıphızlı yaşıyorum.
10dk çok mutsuzsam,10dk sonra sevgi kelebişi oluyorum...anlam veremiyordum buna yakın zamana kadar, çocuklar böyle-çabucak hal değiştirebiliyorlar,anlamıyorum diyordum...oysa ben de öyleymişim..
hep çocuk kalmak ve hızlı yaşamak.
zıt kutupların birbirini çekmesi durumu...
çocukça,mutlu,hızlı...

aşkı,aşktan daha çok sevmek... işte tanımı bu.:)
o olmadan,aşkı sevmek. söyleyemediklerim,söylediklerimden daha güzel oldu hep. ama olsun...
sen,hayatımda yaşamaya değer tek şeysin.
uzakta olsan da, tanrı burda olduğu gibi oraya da erişir.
tanrı seni korusun...

3 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

biz;aşkı,aşktan daha çok sevdik..

gercekten öyle, aslinda biz aska asiktik

Eliza Doolittle dedi ki...

"Bir anlam yukleyen anisi filan oldugundan degil. duslerimde var aslinda ama henuz yasanmadi:)" cumlesindeki o tatli guvene, israrci degil ama umutlu beklentiye bayildim!

~pluvier dedi ki...

teşekkür ederim:)
beni de ayıltan o umut olsa gerek..

fahişe

şarkıyı çok severim,ama bu yeni klibi hiç sevmedim.. çok basit,özensiz,anlamı dürten bir şey çıkmamış ortaya... bi sarışın kız,boş bi odada şarkı söyleyen adam, e hadi temaya uysun diye şarkı sonuna eklenmiş 3-5saniyelik bi deniz kenarında dolanış falan... ''sevdim seni,ama bi şekilde, hüzün var diye gözlerinde..'' derken teoman, kızın saçlarını elleriyle kenara itecek ve kızın gerçekten hüzünlü gözleri gösterilecek, ''hep kaçarken tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?'' derken,kızın ayaklarından yukarıya,gölgesiyle orantılı bi çekim yapılacak, kız uzaklaştıkça,teo'da büyüyecek; derken kız arkasını dönüp,teo'ya hüzünlü bi gülücük atıp kendini suya atacak* gibi bir şey hayal ediyordum. karşılaştığım şeyse, ucuza gelsin diye güzelim şarkıyı berbat eden ucuz bir şeydi.böyle olacağına,hiç olmasaymış... neyse,ben kendi zihnimdeki kliple idare edeyim:p

Bu Blogda Ara